چمران: ایرادات بودجه 1401 درباره شهرداری‌ها را به مجلس ارسال کرده‌ایم

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، مهدی چمران نیز در این جلسه با انتقاد از لایحه بودجه 1401 دولت، گفت: ما ایرادات خود را در ارتباط با این لایحه به مجلس و رؤسای کمیسیون‌های مربوطه از جمله کمیسیون عمران، کمیسیون اقتصادی و فراکسیون شهری ارسال کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: دوستان نیز با توجه به مراوداتی که با نمایندگان مجلس دارند این موارد را پیگیری و بازگو کنند و امیدواریم این مسئله در مجلس اصلاح شود که البته بعید است.

رئیس شورای شهر تهران گفت: با توجه به لایحه بودجه 1401 دولت نباید انتظاری از کار و تلاش در سال آینده داشته باشیم و قطعا سال آینده نسبت به امسال فاجعه آور خواهد بود به طوری که حتی بودجه های سال جاری نیز در لایحه بودجه 1401 دولت کاهش پیدا کرده است.

چمران از محمدباقر قالیباف رئیس مجلس درخواست کرد به این موضوع ورود پیدا کند چرا که با این شرایط و با بودجه دولت مشکلات جدی برای شهرداری‌ها در سایر شهرها به وجود خواهد آمد.

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، ناصر امانی در جریان سی و دومین جلسه شورای شهر تهران، اظهار کرد: اخیرا جلسه کمیته تطبیق مصوبات فرمانداری تهران برگزار شد که در این جلسه 4 مصوبه شورای شهر تهران مورد بررسی و به تایید رسید.

وی در رابطه با مصوبات بررسی شده در کمیته تطبیق فرمانداری، خاطرنشان کرد: مصوبه تخفیف 25 درصدی عوارض ساخت و ساز به صورت نقدی، مشارکت بخش خصوصی در حوزه حمل  ونقل عمومی از جمله اتوبوس برقی و همچنین تصویب نام‌ها برای معابر و خیابان ها از جمله مصوباتی است که در این کمیسیون بررسی و به تایید رسید.

عضو شورای شهر تهران همچنین در تذکری به شهرداری تهران، گفت: با توجه به نزدیک شدن زمان ارسال لایحه بودجه 1401 شهرداری تهران شهرداری تهران در ابتدا باید لوایح تعیین بهای خدماتی از جمله مراکز فرهنگی، ورزشی و ... به شورای شهر ارسال کند که انتظار داریم هرچه زودتر این لوایح در اختیار اعضای شورای شهر تهران قرار بگیرد.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.