ارائه ۲۱ محصول نوپدید در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی

به گزارش خبرنگار خبرآنی، پیمان صالحی در آئین افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار و نهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت که صبح امروز با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری و معاون علمی فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: این نمایشگاه برای سومین بار با نمایشگاه «ایران ساخت» به صورت مشترک برگزار می‌شود که موید همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت علوم است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم در سال آینده شاهد حضور سایر وزارتخانه‌ها همچون بهداشت و درمان و جهاد کشاورزی در نمایشگاه هفته پژوهش باشیم، گفت: در بخشی از نمایشگاه دستاوردها، محصولات دانش‌بنیان و دستاوردهای دانشگاه‌ها و پارک‌ها ارائه می‌شود.

معاون پژوهشی وزارت علوم افزود: در نمایشگاه امسال، فناوری‌های نوپدید و آینده‌نگر در بخش جداگانه و با همکاری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان ارائه می‌شود.

صالحی ضمن بیان این مطلب به ۴۱ طرح از محصولات شاخص و برگزیده دانشگاه‌ها در این نمایشگاه ارائه می شود، به بخش نمایشگاهی تستا اشاره کرد و گفت: در این بخش ظرفیت‌های علم و فناوری و نیازهای فناورانه سازمان‌ها در کنار هم ارائه می‌شود.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که با شکل‌گیری معاونت فناوری و نوآوری در وزارت علوم شاهد تحول در نظام نوآوری باشیم و فاصله فناوری در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی تا بازار کم شود.

وی با اعلام اینکه در نمایشگاه امسال ۲۱ محصول نوپدید ارائه شده است، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه بیش از سه هزار محصول ارائه شده که سطح فناوری حدود ۱۷۰۰ محصول، مشخص شده است. همچنین در کنار ۷۵ غرفه حضوری ،۸۲ غرفه مجازی هم موجود است.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.