راهپیمایی حامیان حماس در سالروز تاسیس این جنبش

مردم مناطق مختلف نوار غزه در سی و چهارمین سالروز تاسیس حماس دست به راهپیمایی زدند. همزمان رهبران این جنبش به رژیم صهیونیستی درباره سرانجام سهل انگاری در اجرای تعهداتی که پس از جنگ ۱۱ روزه غزه داده، هشدار دادند.

به گزارش خبرآنی، به نقل از شبکه خبری الجزیره، هزاران تن از حامیان حماس در مناطق مختلف نوار غزه پس از نماز جمعه با در دست داشتن پرچم حماس و فلسطین راهپیمایی کردند.

رهبران حماس در مراسمی که برای سالروز تاسیس این جنبش برگزار شد، تاکید کردند، حماس برای لغو محاصره غزه تمامی گزینه ها را در اختیار دارد و قدس در نزاع با رژیم صهیونیستی محور اصلی و خط قرمز باقی خواهد ماند.

مشیر المصری از رهبران حماس در این راهپیمایی گفت، به رژیم صهیونیستی بابت محدودیت هایی که برای اهالی غزه اعمال می کند، هشدار می دهد. همه گزینه ها برای حماس جهت لغو محاصره غزه روی میز است.

وی افزود، حماس در مسیر جهاد و مقاومت و در راس آن مبارزه مسلحانه مصمم است و از همه کسانی که در برابر مقاومت می ایستند می خواهد در محاسبات خود بازنگری کنند.

محمود الزهار، عضو دفتر سیاسی حماس در این راهپیمایی خواستار توقف توافقنامه های عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی صد و گفت، این اقدام کشورهای عربی خیانت به ملت و مساله فلسطین است.

جنبش حماس ۱۴ دسامبر ۱۹۸۷ توسط گروهی از رهبران جماعت اخوان المسلمین در نوار غزه تاسیس شد.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.