برگزاری نخستین همایش و جایزه ملی شهید شهریاری در سال آینده

به گزارش خبرنگار خبرآنی، وهب جعفریان ظهر دوشنبه در یازدهمین آیین بزرگداشت سالگرد شهادت مجید شهریاری که در سالن همایش شهید مطهری دانشگاه زنجان (سایت امام خمینی (ره)) برگزار شد، با اشاره به اینکه تلاش برای برگزاری نخستین همایش و جایزه ملی شهید شهریاری در حال انجام است، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم نخستین جشنواره را در سال آینده برگزار کنیم.

وی همچنین از تشکیل یک کمیته ویژه برای برگزاری این جشنواره خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیتی که این شهید بزرگوار برای ایران اسلامی به ویژه استان زنجان دارد، مقرر شده است کمیته‌ای ویژه در دانشگاه زنجان برای برگزاری نخستین همایش و جایزه ملی شهید شهریاری تشکیل شود.

جعفریان با یادآوری اینکه نخستین همایش و جایزه ملی شهید شهریاری در بردارنده ابعاد علمی و شخصیتی شهید شهریاری خواهد بود، ادامه داد: همه ما به این موضوع واقف هستیم که اقدامات شهید شهریاری در عرصه علمی فقط به واسطه توان علمی این شهید بزرگوار محقق نشده است.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان زنجان با بیان اینکه شهید شهید شهریاری در سایه برخورداری از نفس زکیه، توان حل مسائل بزرگ را نیز پیدا کرده بود، گفت: باید تلاش کنیم تا بستر تزکیه نفس برای همه ما فراهم شود.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.