معاون اول رئیس‌جمهور نقش موثری در هماهنگی بین وزارتخانه‌ها و‌ دستگاه‌ها دارد

علی اصغر عنابستانی عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم سبزوار در گفتگو با گروه سیاسی ‌پایگاه خبری خبرآنی با مشابهت‌سازی نقش معاون اول به عنوان هماهنگ کننده و تسهیل گر اقدامات وزارتخانه های مختلف گفت: معاون اول به نحو شایسته ای روابط بین اجزای دولت را مدیریت کرده و هماهنگی لازم بین وزارتخانه ها و دستگاه های مربوطه را در دولت ایجاد کرده است.

 عنابستانی با اشاره به اینکه رییس جمهور در زمان انتصاب دکتر مخبر اعلام‌ کرد که وی مسئولیت ساختار اقتصادی دولت را نیز برعهده دارد، اظهار داشت: قطعا با این مسئولیت نقش دکتر مخبر پررنگ تر است و ایشان باید حوزه های اقتصادی را مدیریت کنند که حرکت رو به جلوی کشور به نحو شایسته ای انجام گیرد.

وی با اشاره به این موضوع که مدت زمان اندکی از شروع به کار دولت گذشته است، خاطرنشان کرد: چیزی که از بیرون مشاهده می شود هماهنگی خوب اجزای مختلف دولت و وزرای حوزه اقتصادی مثل جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت است.

این نماینده مجلس ادامه داد: با وجود تعاملات پرتعدادی که بین برخی وزارتخانه ها وجود دارد و برخی از آن ها می تواند منشا بروز اختلافاتی باشد تا امروز به نحو شایسته با مدیریت معاون اول رئیس جمهور بر مدار درست پیش رفته و کارها در ریل پیشرفت قرار دارد.

وی با اشاره به مشکلاتی که در اقتصاد، گمرک، امور مالیاتی و حوزه های مسایل مختلف بانکی وجود دارد گفت: هر چند که اختلاف بین این وزارتخانه ها و حوزه های اقتصادی مربوطه به طور مستقیم به معیشت مردم مرتبط است ولی بنده تا الان مشکلی در این حوزه ها ندیده ام که موجب کندی امور بشود.

عنابستانی با ذکر این نکته باید منتظر گذشت زمان بیشتری برای اقدامات و عملکرد دولت باشیم، تاکید کرد: قطعا آقای مخبر به عنوان معاون اول و هماهنگ کننده اصلی در دولت به طور صحیح انجام وظیفه کرده اند و مدیریت و هماهنگی درستی داشته اند که مشکل و اختلاف بیرونی پیش نیامده است؛امیدواریم کشور از لحاظ اقتصادی وضعیت بهتری را تجربه کند و استراتژی قوی تری در این حوزه اتخاذ شود.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.