سپاه باردیگر اقتدار ایران را به رخ آمریکایی‌ها کشید/به هرتهدیدی پاسخ کوبنده می‌دهیم

یعقوب رضازاده عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ‌پایگاه خبری خبرآنی، با اشاره به مقاومت اخیر سپاه پاسداران در برابر امریکایی‌ها، گفت:نیروهای مسلح از عوامل اقتدار هر کشوری هستند و نیروهای مسلح ما که تحت فرماندهی فرمانده کل قوا هستند، روز به روز بر قدرت دفاعی و نظامی آنها با توجه به قابلیت‌های علمی جوانانمان افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه هر کشوری که از نظر دفاعی و سلاح‌های نظامی پیشرفته باشد عامل بازدارندگی برای آن کشور ایجاد می‌شود، افزود: اقتدار هر کشور نیروهای مسلح آن کشور هستند و نیروهای مسلح ما آمادگی مقابله با هر گونه شرارت ، تهاجم و دست درازی دشمنان به منافع کشورمان را دارند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه آمریکا و کشورهای غربی جرأت ندارند که با توان نظامی و دفاعی ما مقابله کنند، ادامه داد: روز گذشته یکی از صحنه‌های اقتدار نظامی ایران باردیگر توسط دلاوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آبهای خلیج فارس به رخ آمریکایی‌ها کشیده شد.

رضازاده با بیان اینکه هر کشوری که بخواهد در آبهای سرزمینی ، آبهای حوزه استحفاظی و آبهای آزاد منافع کشورمان را تهدید کند با شدت و قدرت تمام جواب خواهد گرفت، گفت: اخیرا دزدان دریایی به نفتکش ایران، حمله کردند، این اتفاق نیز با قدرت پاسخ داده شد؛ ما آمادگی داریم و به تمام کشورهای منطقه و دنیا توصیه می‌کنیم که در حواشی مرزهای آبی و، هوایی و خاکی ما اقدام تحریک آمیز انجام ندهند چرا که با پاسخ کوبنده مواجه خواهند شد.

نماینده سلماس با تاکید بر اینکه اقدام اخیر سپاه پاسداران نشان‌دهنده اقتدار نیروهای مسلح است، اضافه کرد:جمهوری اسلامی از اقدامات تحریک آمیز هیچ کشوری در خلیج فارس چشم پوشی نمی‌کند و به شدت با دزدی‌های بین المللی برخورد خواهد کرد.

انتهای‌پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.