شاخص بورس به ارتفاع 1.4 میلیون واحد نزدیک شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری خبرآنی، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 5میلیارد و 332میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 4هزار و 230میلیارد تومان در بیش از 478هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 22هزار و 349واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 398هزار و 441واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی چادرملو و پتروشیمی پردیس شد و در مقابل شرکت‌های پارس الکتریک، گروه صنعتی پاکشوما و فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 874میلیون ورقه به‌ارزش یک هزار و 321میلیارد تومان در 280هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 310واحد رشد کرد و در ارتفاع 19هزار و 853واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی سنگ آهن گهر زمین، پلیمر آریا ساسول و فولاد هرمزگان جنوب شد و در مقابل شرکت‌های پتروشیمی زاگرس، ریل پرداز نو آفرین و داروسازی کاسپین تامین بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.