دستور وزیر اقتصاد درباره تشکیل کمیته رسیدگی به موضوعات خاص در حوزه کارآفرینی و سرمایه‌گذاری

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری خبرآنی،  اولین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در دولت سیزدهم به ریاست احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد. تشکیل کمیته‌ای در زیرمجموعه دبیرخانه این شورا برای رسیدگی به موضوعات خاص در حوزه کارآفرینی و سرمایه‌گذاری ازجمله موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی، با تأکید بر تبدیل شدن شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی به یک رکن مهم در صحنه اقتصادی، گفت: تجربه شورای گفت‌وگو تاکنون خوب بوده است؛ اما باید از مرحله گفت‌وگو عبور کرده و وارد اقدامات اجرایی جدی برای گره‌گشایی از مسائل اقتصادی شد.

احسان خاندوزی در نشست امروز شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، افزود: فعالان اقتصادی که بازیگران اصلی نبرد نابرابر اقتصادی هستند، به‌حق در خصوص مقررات اضافه و بی‌ضابطه انتقاد دارند و مقاومت بدنه اجرایی دولت در بازنگری و اصلاح ساختارها و فرایندها را از جدی‌ترین دلایل مشکلات با منشأ داخلی می‌دانند.

در این جلسه علاوه بر پورابراهیمی، شمس‌الدین حسینی، رئیس کمیسیون جهش و رونق تولید مجلس، عزت‌الله اکبری تالارپشتی، رئیس کمیسوین صنایع ومعادن مجلس و حمیدرضا حاجی‌بابا، رئیس کمیسیون برنامه‌، بودجه و محاسبات مجلس نیز حضور داشتند.

ادامه دارد..

انتهای پیام/

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.