باسیل: با هرگونه کارشکنی در روند تحقیقات انفجار بندر بیروت مخالفیم

رئیس "جریان آزاد ملی" لبنان ضمن محکومیت دخالت‌ها در کار دستگاه قضایی این کشور، مخالفت قاطع خود را با تلاش هر طرفی برای مختل کردن روند تحقیقات در پرونده بندر بیروت اعلام کرد.

به گزارش خبرآنی، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، جبران باسیل، رئیس جریان آزاد ملی لبنان در دیدار با جوانا ورونیکا، هماهنگ‌کننده ویژه سازمان ملل در لبنان اظهار کرد: ما مخالفت خود را با تلاش هر طرفی برای مختل کردن روند تحقیقات در پرونده انفجار بندر بیروت اعلام می‌کنیم.

باسیل در ادامه نیز هر گونه تلاش برای دخالت در کار دستگاه قضایی و یا مانع‌تراشی در آن با تغییر دوباره قاضی پرونده را که به طور خودکار به تاخیر عمدی در تحقیقات و نتیجه‌گیری آن و نیز شکست روند قضایی منجر می‌شود، محکوم کرد.

رئیس جریان آزاد ملی لبنان درباره انتخابات مارس آتی این کشور نیز بر اهمیت برگزاری آن در تاریخ تعیین شده و بدون نقض حق افراد مقیم خارج تاکید کرد.

او در ادامه نیز تاکید کرد که هر هیات بین‌المللی که تمایل دارد در کار نظارت بر انتخابات مشارکت کند، باید دو عامل پول و رسانه را که بیش از هر عامل دیگری، تاثیر مستقیم و بزرگی بر انتخابات و نتایج آن دارند، در نظر بگیرند.  

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.