به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از وزارت ارتباطات، عیسی زارع پور امروز در نخستین بازدید سرزده از واحدهای خدمترسان به مردم از منطقه پانزده پستی تهران دیدن کرد و ضمن قدردانی از کارکنان این منطقه پستی از نزدیک در جریان مشکلات کارکنان و مراجعهکنندگان قرار گرفت.
وی در بدو حضور در این منطقه پستی به واحد دریافت مرسولات پستی رفت و با مراجعهکنندگانی که قصد تحویل مرسولات خود را داشتند گفتوگو کرد و به برخی گلایهها پاسخ داد و برای اصلاح برخی بخشنامهها و آئیننامههای داخلی دستور داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از واحدهای تجمیع مرسولات پستی دیدن و با کارکنان این واحدها گفتگو کرد و خواستار بیان مشکلات و انتظاراتشان شد.
بر همین اساس تعدادی از کارکنان به نمایندگی از سایرین، به بیان مشکلات و انتظارات خود پرداختند که عمده آنها معطوف به بحث معیشت و ارتقای شغلی کارکنان شرکت پست بود.
زارعپور پس از استماع نظرات نمایندگان این بخش با قدردانی از زحمات تلاشگران چرخه پستی کشور، بهویژه در دوران شیوع بیماری کرونا، که باعث افزایش حجم کاری آنها شده است گفت: پست از اهمیت و جایگاه ویژهای برخوردار است و به همین دلیل نخستین دیدار سرزدهام را به این بخش اختصاص دادم.
وی تأکید کرد: پست با مجاهدتهای خستگیناپذیر و شبانهروزی کارکنانش بهویژه پس از شیوع کرونا به پیشران کسب و کارهای مجازی تبدیل شده است و در دورانی که بسیاری از مشاغل دور کار و حجم کاری آنها کم شده است، حجم کاری کارکنان پست چندین برابر افزایشیافته تا بار باقی مشاغل را هم به دوش بکشند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: بسیاری از مشکلات و انتظاراتی که بیان شد ناشی از انباشت در سالهای گذشته است که حالا به استخوان لای زخم تبدیلشده است. این مشکلات نیازمند همدلی همهجانبه در دولت و مجلس برای اصلاح برخی قوانین و مقررات بهمنظور پاسخ دادن به نیازهای کارکنان شریف و زحمتکش شرکت ملی پست است.
زارعپور خطاب به کارکنان پست گفت: ما بهطور جدی پیگیر حل مشکلات شما هستیم و به زودی جلسهای با مدیرعامل و اعضای هیئتمدیره شرکت ملی پست داریم و راههای حل مشکلاتی که امروز مطرح شد را ریزتر و دقیقتر بررسی خواهیم کرد.