شهادت پزشک فلسطینی به دست صهیونیست‌ها/ وزارت خارجه فلسطین محکوم کرد

منابع فلسطینی از شهادت یک پزشک فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای رژیم اشغالگر به بهانه تلاش برای حمله با سلاح سرد در قدس اشغالی خبر دادند.

به گزارش خبرآنی، به نقل از سایت عربی ۲۱، منابع فلسطینی اعلام کردند، حازم الجولانی، پزشک فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای رژیم اشغالگر در بخش قدیمی قدس اشغالی به بهانه تلاش برای حمله با سلاح سرد زخمی و سپس به دلیل وخامت اوضاع جسمانی به بیمارستان منتقل شد اما بر اثر شدت جراحت وارده به شهادت رسید.

نیروهای رژیم صهیونیستی، معتصم الجولانی، برادر این شهید فلسطینی راهم پس از یورش گسترده به شهرک «شعفاط» در شهر قدس اشغالی بازداشت کردند.

منابع عبری زبان پیشتر مدعی شدند، یکی از سربازان رژیم اشغالگر پس ازاقدام یک فلسطینی به حمله با سلاح سرد، زخمی شد.

منابع مذکور همچنین مدعی شدند، نیروهای رژیم اشغالگر مستقر در این مکان به سمت این فلسطینی شلیک کردند و او به ضرب گلوله زخمی و سپس از شدت جراحت به شهادت رسید.

منابع در شهر قدس اشغالی اعلام کردند، اشغالگران اقدام به بستن تمامی ورودی‌های مسجدالاقصی و بخش قدیمی شهر قدس پس از این عملیات شهادت طلبانه کردند.

نیروهای رژیم اشغالگر به سمت فلسطینیان مستقر در بخش قدیمی شهر قدس بمب‌های صوتی شلیک کرده و برای متفرق کردن آنها از این منطقه قبل از بستن آن از اقدامات خشونت‌بار استفاده کردند.

از سوی دیگر، وزارت خارجه فلسطین با صدور بیانیه‌ای، شهادت این پزشک فلسطینی توسط نیروهای رژیم اشغالگر در شهر قدس را محکوم کرد.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد، این جنایت‌، بخش جدایی‌ناپذیر از نقض‌های ادامه‌دار در شهر قدس علیه شهروندان فلسطینی برای ایجاد رعب و وحشت و کوچاندن آنها از شهر خودشان برای یهودی‌سازی آن است.

وزارت خارجه فلسطین از دادگاه کیفری بین‌المللی خواست تا تحقیق در خصوص جنایت‌های رژیم اشغالگر را در اسرع وقت آغاز کند؛ آن هم در زمانی که مقامات رژیم اشغالگر جنایت‌های خود در حق ملت فلسطین، اراضی، دارایی‌ها و مقدسات آنها را تشدید کرده است.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.