ارتش صهیونیستی مانع جدیدی در دیوار مرزی با غزه می‌سازد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند، پس از زخمی شدن یکی از مرزبانان این رژیم در نزدیکی دیوار مرزی با نوار غزه، ارتش در حال انجام کارهای مهندسی برای تغییر این دیوار و ایجاد مانع جدیدی است تا فلسطینی‌ها نتوانند از آن عبور کرده و به سربازان نزدیک شوند.

به گزارش خبرآنی، به نقل از وبسایت واللا، بلدوزرهای رژیم صهیونیستی صبح امروز دوشنبه اقدامات مهندسی را برای تغییر این دیوار مرزی با نوار غزه شروع کرده‌اند تا یک مانع جدیدی ایجاد کنند و به این ترتیب اجازه ندهند فلسطینی‌ها به سربازان رژیم صهیونیستی نزدیک شوند.

این کار پس از آن انجام می‌شود که یکی از مرزبانان رژیم صهیونیستی به شدت زخمی شد و این رژیم تصمیم گرفت تک تیراندازان ارتش نه از نزدیکی دیوار مرزی بلکه از فاصله‌ای دورتر به سمت تظاهرکنندگان فلسطینی تیراندازی کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی دو روز پیش فلسطینی‌هایی را که در جشنواره "شمشیر قدس" ویژه پنجاه و دومین سالروز آتش زدن مسجدالاقصی شرکت کرده بودند، با گلوله‌های مشقی و گازهای اشک آور هدف گرفتند که در اثر آن ۱۷ فلسطینی زخمی شدند.

در مقابل ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، در اثر تیراندازی از نوار غزه یکی از سربازانش جراحت شدیدی برداشته و به بیمارستان منتقل شده است.

وبسایت واللا نوشت، در پی وقوع این حادثه ارتش اشغالگر برای ممانعت از نزدیک شدن فلسطینی‌ها به دیوار مرزی اقدامات مهندسی گسترده ای اجرایی خواهد کرد.

همچنین دستورات تیراندازی در مواردی که در آن ابزارهای پراکنده کردن تظاهرات فایده‌ای نداشته باشد و ایست‌های بازرسی موجود در مرزها فرد مسلحی را در حال نزدیک شدن به دیوار مرزی رصد نکند، به روز می‌شود.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.