خاندوزی: دولت سیزدهم با امیدنبستن به کدخدا و به‌کارگیری نخبگان در تقابل تاریخی پیروز می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه دولت پایگاه خبری خبرآنی، سید احسان خاندوزی گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت اقتصاد در جلسه رأی اعتماد به وزرای دولت سیزدهم، گفت: در نبرد اقتصادی خارج و تحریم داخلی علیه تولیدکنندگان، بنده اگر عافیت‌طلب بودم صندلی پاسخگویی را نمی‌پذیرفتم اما هیهات که در این مقابله و جنگ، خود را کنار بکِشیم. به‌فرموده شهید حاج قاسم سلیمانی، «ما ملت امام حسینیم» و من سختی کار را می‌دانم اما به‌فضل خدا با ایده‌های تحولی و تیم متخصصان سالمِ عازمِ جازم می‌خواهیم گذر کنیم و می‌دانیم که چاره‌ای جز گذرِ موفقیت‌آمیز جمهوری اسلامی ایران از تنگه اقتصاد نداریم و شرط این گذار نیز مواجهه صادقانه با ناجی واقعی یعنی مردم است و ترجیح رضایت مردم بر رضایت اقلیت‌ها است.

وی افزود: مردم سخن و حرکت صادقانه را می‌شناسند و ما بر این عهد خواهیم ماند، مانند دوره نمایندگانی میان مردم خواهم بود و گوشِ شنوا و چشمِ بینایی برای مشکلات آنان خواهم داشت.

وزیر پیشنهادی اقتصاد بیان کرد: دشمنان در دهه اخیر عرصه اقتصاد را میدان جنگ علیه ملت کردند و می‌خواهند با فشار و تحریم، ملت ما را وادار به کرنش کنند؛ غافل از اینکه راه غلبه بر مکر دشمنان تکیه بر مفاهیم اقتصاد مقاومتی است و دولت سیزدهم با استعانت از خدا، امید نبستن به کدخدا، به میدان آوردن مردم، فهم از مسئله اقتصاد به‌عنوان مسئله‌ای ملی و به‌کار‌گیری نخبگان در این تقابل تاریخی پیروز می‌شود.

خاندوزی تصریح کرد: دشمن اتاق جنگ را خزانه‌داریِ ایالات متحده آمریکا قرار داده است و وزارت اقتصاد باید در خط مقدم خنثی‌سازی تحریم باشد و اینجانب وزارت اقتصاد را با آرایش تحریم‌ناپذیری نوسازی خواهم کرد. هرچند تیم دیپلماسی اقتصادی باید تحریم‌زدایی کند اما به‌گفته رئیس‌جمهور محترم اقتصاد و معیشت مردم را منتظر بیگانگان نخواهیم گذاشت و مسیرهایی جدیدی خواهیم گشود و شرکای راهبردی دیگری خواهیم افزود.

ادامه دارد... .

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.