پلیس رژیم صهیونیستی به یک جوان معلول فلسطینی تیراندازی کرد

یک منبع فلسطینی اظهار کرد، نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) در شرق بیت لحم در کرانه باختری، به یک جوان معلول فلسطینی تیراندازی کردند.

به گزارش خبرآنی، خبرگزاری فلسطینی وفا امروز به نقل از این منبع امنیتی فلسطینی اعلام کرد که نیروهای پلیس رژیم اشغالگر صهیونیستی به عمر موسی حسین شلالده، جوان ۲۵ ساله و معلول فلسطینی تیراندازی کردند که در اثر آن این جوان فلسطینی از ناحیه پا دچار جراحت شده و برای درمان به بیمارستان بیت جالا منتقل شد.

به نوشته روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت، پلیس گارد مرزی رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: این جوان فلسطینی وارد ایست وادی النار ویژه عبور اختصاصی خودروها شده و به هشدارهای ایست نیروهای ما توجهی نکرد، در ادامه نیروهای ما دستورالعمل بازداشت فرد مظنون را (که شامل تیراندازی هوایی و یا شلیک مستقیم به هدف است) در مورد او اجرا کردند و او را از ناحیه پایینی بدنش زخمی کردند.

این فلسطینی که هیچ سلاحی همراه نداشته و هیچ خطری هم ایجاد نکرده بود، توسط هلال احمر فلسطین به بیمارستان منتقل شد.

در سال‌های اخیر نیروهای رژیم اشغالگر بارها فلسطینی‌ها را در ایست‌های مستقر در کرانه باختری، با ادعای اینکه قصد حمله دارند، از فاصله نزدیک و با خونسردی هدف قرار داده‌ و تعداد زیادی از آنها را به شهادت رساندند.

طبق گزارش‌های حقوقی نهادهای فلسطینی و اسرائیلی، بیشتر ادعاهای این نیروها نادرست بوده و آنها به فلسطینی‌های متعددی که هیچ خطری ایجاد نمی‌کرده‌اند، شلیک کردند و این مساله نشان می‌دهد که این رژیم به تیراندازی مستقیم به فلسطینی‌ها و نادیده گرفتن جان آنها و استفاده افراطی از زور ادامه می‌دهند.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.