پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن به مناسبت درگذشت علیرضا تابش

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، متن پیام تسلیت حسین روحانی نژاد به شرح زیر است؛

« كُلُّ مَنْ عَلَيْهَا فَانٍ وَيَبْقَى وَجْهُ رَبِّكَ ذُو الْجَلالِ وَالإكْرَامِ (الرحمن/26 و 27)

ضایعه مولمه و فقدان ناگهانی درگذشت خدمتگزار متعهد، مدیر جهادی خستگی ناپذیر و یاری گر مسکن محرومین مرحوم مغفور مهندس علیرضا تابش، رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موجب تأسف و تأثر گردد و همه ما را به سوگ نشاند.

این فقید سعید یکی از مدیران ساعی و چهره های خدوم در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی بوده و سالیان متمادی از عمر با برکت خود را صرف محرومیت زادیی در شهرها و روستاها و توسعه روستایی نمود که بی‌شک در خاطر مردم قدرشناس ایران اسلامی باقی می ماند. محرومین و مسئولین خاطره حضور میدانی و خدمات شایسته ایشان را در کشور  فراموش نخواهند کرد و به یقین عملکرد نیک وی باقیات و صالحات و موجب مزید لطف الهی بوده و تسلی خاطر باز ماندگان خواهد شد.

بی شک خدمت در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب 100 حضرت امام (ره) به عنوان یکی از یادگارهای ارزشمند بنیانگذار انقلاب اسلامی و خدمت به محرومین افتخاری ارزشمند است که مرحوم تابش با مسوولیت در این نهاد در انجام فعالیت های توسعه ای، عمرانی و سازندگی و گسترش عدالت اجتماعی منشاء خدمات ارزنده ای بود و از خود نامی نیک برجای گذاشت. امید است پس از ایشان نیز مسیر خدمت رسانی به محرومین با قوت و جدیت استمرار یابد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی، این ضایعه را به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، خانواده محترم ایشان و همکاران جهادی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم رحمت واسعه و همجواری با صالحین و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت می‌‌کنم.»

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.