آمادگی آسایشگاه کهریزک برای جمع‌آوری نذورات عید قربان

به گزارش  گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی؛ روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک اعلام کرد: امسال با توجه به خیز جدید بیماری کرونا، شرایط متفاوتی در آسایشگاه کهریزک حاکم است و مراسم عید قربان مانند سال‌های گذشته برگزار نخواهد شد. اما از نخستین ساعات بامداد روز چهارشنبه 30 تیر ماه، آسایشگاه کهریزک، آماده دریافت نذورات از خیرین و نیکوکاران ارجمند خواهد بود.

سایشگاه کهریزک از اسفند ماه سال 99 در قرنطینه کامل بوده است. در روز عید قربان نیز این شرایط حاکم است و حضور خیرین در بخش‌ها و ملاقات با سالمندان و معلولین، امکان پذیر نیست. اما مانند سال‌های قبل با تمهیدات ویژه‌تر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مردم نوع دوست می توانند نذورات خود را در آسایشگاه ادا کنند.

سالیان متمادی است مردم متدین و خیرخواه، مسیر کهریزک را به نیکی یافته‌اند و با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک به عنوان پایگاهی مردمی و مورد اعتماد، نذورات و قربانی‌هایشان را به مددجویان اهدا می‌کنند. امسال با توجه به شرایط کرونا، از خیرین دعوت می‌شود از طریق راه‌های مجازی، موسسه خیریه کهریزک را یاری کنند و با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.kahrizakcharity.com درباره نحوه پرداخت غیر حضوری هدایا و نذورات اطلاعات کسب کرده و سهمی در شادی بخشی به نیازمندان سراسرکشور داشته باشند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.