طراحی الگوی برنامه‌ درسی ویژه‌ شرایط کرونا تا پایان مردادماه

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، حسن ملکی با تأکید بر این که اولویت سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، طراحی الگوی برنامه‌ درسی خاص شرایط کرونایی است، اظهار کرد: در بخش فنی و حرفه‌ای و در بخش نظری به دو الگوی جداگانه‌ برنامه‌‌ درسی ویژه‌ کرونا نیاز داریم که این الگو تا پایان مرداد به اتمام  خواهد رسید.

وی افزود: در طراحی این الگو، مقرر شد که چند ملاحظه مدنظر قرار گیرد یکی از آنها تجاربی است که در سال گذشته به‌دست آوردیم، منبع دیگر در طراحی الگو، تجارب سایر کشورهاست. کل دنیا درگیر این بیماری بود بنابراین مقالات متعددی نوشته شده که برای ما قابل دسترس است و می‌توانیم از این تجارب استفاده کنیم این الگو باید طوری طراحی شود که اگر آن را به استان‌ها ارسال کردیم، در اجرا شفاف و روشن باشد و اجزا و عناصر آن کاملاً مرتبط و یکپارچه باشد.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی یادآور شد: برای سال تحصیلی آینده، نمی‌خواهیم بخشی از دروس را حذف کنیم بلکه  الگویی ارائه می‌دهیم که شمول داشته باشد تا از طریق الگو بتوانیم در شرایط کرونا، تدریس منعطف‌تری ارائه دهیم.

ملکی در پایان تأکید کرد: در شهریور فعالیت‌های ما از جنس اشاعه، ترویج و معرفی الگو است بنابراین ضروری است که الگوی برنامه درسی خاص شرایط کرونا تا پایان مردادماه طراحی و تدوین شود.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.