مرکز نوآوری و شتاب‌دهی لوازم خانگی آغاز به کار کرد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از معاونت علمی و فناوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری در بازدید و افتتاح مرکز نوآوری و شتابدهی حوزه لوازم خانگی با اشاره به اینکه صنعت با کارخانه داری فرق دارد، گفت: باید تلاش کنیم به جای کارخانه دار شدن، مالک صنعت شویم. یعنی طراحی و خط تولید آن متعلق به خودمان باشد. در این صورت است که کشور به متخصص و فناور نیاز دارد.

رئیس بنیاد ملی نخبگان همچنین عنوان کرد: نوآوری را باید پایه تحولات فناورانه بدانیم و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز حامی توسعه این‌ نوآوری ها در کشور است.

وی با بیان اینکه تحقق نوآوری با کمک استارت اپ ها میسر می شود، گفت: خانه های خلاق همین ماموریت را دنبال می کنند و در پی تحقق نوآوری و خلاقیت در صنایع فرهنگی هستند.

توسعه فناوری نقشی موثر در بروز خلاقیت و نوآوری دارد

همچنین جواد ساداتی نژاد رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به تلاش های دکتر ستاری برای تحقق اقتصاد دانش بنیان در کشور، گفت: حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تاثیر زیادی در توسعه بازار داخلی و دانش و فناوری در کشور دارد. باید لوازم خانگی تولید شده در ایران باکیفیت باشد تا هم در بازار جهانی قابل رقابت باشند و هم اطمینان بازار داخلی را جلب کند.

به گفته ساداتی نژاد، توسعه فناوری نقش زیادی در بروز خلاقیت و نوآوری دارد. به همین دلیل باید به هر دو مفهوم به یک اندازه اهمیت دهیم.

برچسب ها :

نوآوری لوازم خانگی

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.