طولانی‌ترین تونل آزادراهی کشور 12 روز دیگر افتتاح می‌شود؟

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری خبرآنی، اوایل اردیبهشت امسال خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور با اشاره به پیشرفت فیزیکی 90درصدی تونل البرز (قطعه 2 آزادراه تهران ـ شمال) گفته بود: این تونل تا پایان بهار امسال به افتتاح می‌رسد.

خیرالله خادمی اواسط خرداد از پیشرفت 94 درصدی تونل البرز خبر داده و گفته بود این تونل در آینده بسیار نزدیک زیر عبور قرار می‌گیرد. لاینینگ و اجرای سقف دوم تونل به اتمام رسیده است، آسفالت بخشی از آنتن ورودی مسیرهای اتصالی انجام شده، عملیات تأسیساتی مانند نصب چراغ‌ها، کابل‌کشی، لوله‌های آتش‌نشانی، ساخت جت‌فن‌های تهویه و سازه‌های تهویه نیز صورت گرفته است.

در ادامه اما اتفاق عجیبی درباره تونل البرز روی داد. مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور 30 خرداد 1400 پیشرفت فیزیکی تونل البرز را  90 درصد (4 درصد کمتر از رقم قبلی) اعلام کرد و گفت: تا یکماه آینده تونل البرز به طور موقت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرآنی، به فاصله 12 روز مانده تا وعده داده شده از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی، محمد اسلامی امروز 18 تیر از تونل البرز بازدید کرده است. با توجه به پیشرفت فیزیکی حدود 90  درصدی به نظر نمی‌رسد 30 تیر تونل البرز افتتاح شده و زیربار ترافیک برود. مگر این‌که قرار باشد اتفاقات دیگری مانند آنچه در برخی دستگاه‌های دولتی از جمله در مناطق آزاد اتفاق افتاد، روی دهد.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.