شکایت نمایندگان از وزرای کشاورزی و صمت به دلیل عدم حمایت از دامداران

به گزارش گروه پارلمانی ‌پایگاه خبری خبرآنی، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح شکایت از کاظم خاوازی و علیرضا رزم‌حسینی وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در قالب اعمال ماده 234 آیین‌نامه داخلی قوه مقننه را مطرح و جهت رسیدگی تقدیم هیئت رئیسه پارلمان کردند.

طرح شکایت نمایندگان از وزرای جهاد کشاورزی و صمت به دلیل عدم حمایت آن‌ها از دامداران و همچنین ناکارآمدی برخی مدیران در  این وزارتخانه‌ها مطرح شده‌است.

در این درخواست  خطاب به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی آمده است:

همانگونه که مستحضرید، امروزه دامداران کشور با مشکلات متعددی روبه رو هستند. صنعتی که به صورت مستقیم با سفره مردم درارتباط است و هرگونه آسیب به این صنعت، باعث ایجاد هزینه های بیشتر برای مردم و خانواده ها می شود. دامداران به علت عدم توانمندی مالی جهت تامین آذوقه، دام های مولد و صغیر خود را به کشتارگاه می برند. این روند در آینده ای نه چندان دور موجب افزایش بی رویه قیمت گوشت و محصولات لبنی می گردد و درصورت عدم مدیریت صحیح، کشور را از مسیر خودکفایی به مسیر واردات هدایت می کند. مکاتبات متعدد مجلس با دولت (مخصوصا وزارت جهاد کشاورزی) و عدم رفع مشکلات، بیانگر عدم مدیریت صحیح در مجموعه های متولی می باشد.

امروز دامداران کشور نیازمند حمایت جدی دولت می باشند و متاسفانه شرایط نشانگر آن است، آنطور که باید و شاید توجه جدی به مطالبات و مشکلات این صنعت وجود ندارد.

باتوجه به اهمیت موضوع و معضلات عظیم دامداران و همچنین ناکارآمدی مشهود برخی مدیران در وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت که باعث نابود شدن زندگی و کسب و کار دامداران شده است، شکایت خود را از وزیر جهادکشاورزی و وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام می داریم.

انتهای‌پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.