به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از پایگاه اطلاعرسانی وزارت نیرو (پاون)، از آنجا که به دلیل نابرابری تراز تولید و مصرف برق در کشور و وقوع برخی خاموشیها، حجم تماسهای مردمی با سامانه فوریتهای برق(121) در تهران به شکل قابل ملاحظهای افزایش یافته و در پارهای موارد منجر به اشغال شدن خطوط تلفنی شده است، شهروندان تهرانی میتوانند در زمان اشغال بودن خطوط تلفنی این سامانه و فوریت موضوع، به منظور ثبت درخواستهای خود از نرم افزار "برق من" یا پایگاه اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به نشانی www.tbtb.ir بخش "رفع خاموشی" استفاده کنند.
بدیهی است، درخواستهای ثبت شده به فوریت و در کوتاه ترین زمان، مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/