ثبت نام المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو تمدید شد

به گزارش خبرنگار خبرآنی، ستاد توسعه فناوری نانو اعلام کرد به درخواست پژوهشسراها و دانش‌آموزان علاقمند، ثبت نام در دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو تا ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

تاکنون ۱۱ دوره المپیاد دانش‌آموزی نانو برگزار شده است و دوازدهمین دوره المپیاد در سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو با همکاری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و هماهنگی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برگزار می‌شود. این المپیاد به تایید بنیاد ملی نخبگان نیز رسیده است و مدال‌آوران از جوایز و امتیازات بنیاد بهره‌مند خواهند شد.

به دانش‌آموزانی که موفق به کسب مدال طلا ‌شوند جوایز نقدی شامل سه میلیون و پانصد هزار تومان از سوی ستاد نانو و یک میلیون و پانصدهزار تومان از جانب بنیاد ملی نخبگان اهدا می‌ شود.

همچنین به برندگان مدال نقره دومیلیون و پانصد هزار تومان از جانب ستاد نانو و یک میلیون تومان از جانب بنیاد ملی نخبگان تعلق می‌گیرد و برای آورندگان مدال برنز یک میلیون و پانصد هزار تومان از جانب ستاد نانو و پانصد هزار تومان از طرف بنیاد ملی نخبگان به عنوان جایزه در نظر گرفته شده است.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.