محموله جدید تجهیزات استراتژیک بندری وارد چابهار شد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی،  حسین شهدادی معاون امور بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اظهار کرد:  کشتی حامل دو دستگاه جرثقیل ساحلی 100 تنی از محل تعهدات قرارداد سرمایه‌گذاری 85 میلیون دلاری شرکت سرمایه گذار هندی ، صبح یکشنبه 6 تیرماه در بندر شهید بهشتی چابهار پهلو‌گرفت.

وی افزود : دو جرثقیل ساحلی از مدرن‌ترین و با کیفیت‌ترین تجهیزات بندری به شمار می‌روند و به این ترتیب ارزش تجهیزات وارداتی در 3  مرحله جمعا به حدود 24 میلیون دلار می رسد که تقریبا 28درصد از تعهدات هند در زمینه استقرار تجهیزات در این بندر محقق شد‌.

وی یادآور شد: پیش از این 4 دستگاه جرثقیل ساحلی 100 و 140 تنی وارد بندر چابهار شده بود و با اضافه شدن این دو جرثقیل ظرفیت سالانه عملیات تخلیه و بارگیری در بندر شهید بهشتی به سطح بسیار مطلوبی  رسیده است. 

معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت نقش فرامنطقه ای بندر چابهار بیان کرد: این بندر با وجود تجهیزات بندری پیشرفته و کارآمد، اسکله های با آبخور 16 متر و پسکرانه ی وسیع، آمادگی پذیرش انواع کشتی های اقیانوس پیما از تمامی خطوط کشتیرانی را دارد.

 انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.