کمیسیون اصل 90 به پرونده اخلال در برگزاری انتخابات ورود کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی ‌پایگاه خبری خبرآنی، حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز (یکشنبه 31 خرداد) قوه مقننه و طی تذکر شفاهی، گفت: با توجه به پیام مقام معظم رهبری درباره تشکر از حضور مردم در انتخابات و اشاره ایشان به اخلال در روند برگزاری انتخابات، کمیسیون اصل 90 این  موضوع را مورد بررسی قرار دهد.باید مشخص شود این اخلال عمدی بوده یا غیر عمدی.

در ادامه خاندوزی نماینده مردم تهران نیز ضمن تشکر از حضور مردم در انتخابات در شرایط سخت کرونایی و معیشتی، گفت: باید کارشکنی مجریان انتخابات در جریان اخذ رأی در ساعات ابتدایی برگزاری فرآیند انتخابات مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت نیز ضمن تشکر از حضور مردم در انتخابات، گفت: از همه کسانی که صحنه انتخابات را رقابتی و گرم کردند خصوصا آقای قاضی زاده هاشمی که از همکاران عزیز ما در مجلس هستند، تشکر می کنیم.

حجت الاسلام احد آزادی خواه نیز در تذکری شفاهی، گفت: بنده از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای تشکر می کنم. این حضور مردم در پای صندوق های رای پیام روشنی برای مستکبران و مستبدین داشت که باید حساب کار دستشان بیاید. مردم ثابت کردند که علی رغم مشکلات دست از انقلاب، نظام و شهدا بر نمی دارند. دشمن دیگر باید کوتاه بیاید و شکست را بپذیرد.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.