فلسطین: از زمان تشکیل دولت جدید، خشونت صهیونیست‌ها بیشتر شده است

دولت فلسطین اعلام کرد، خشونت رژیم اشغالگر از زمان تشکیل کابینه جدیدش در هفته گذشته تشدید شده و دولت آمریکا هیچ فشاری را به این رژیم برای توقف حملاتش وارد نمی‌کند.

به گزارش خبرآنی، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: از زمانی که کابینه جدید اسرائیل وظایف خود را بر عهده گرفت، نیروهای اشغالگر خشونت بیشتر و شدیدتری را علیه مردم ما در پیش گرفته‌اند.

این وزارتخانه در ادامه تاکید کرد: شاهد افزایش چشمگیر و با جسارت بیشتر شهرک‌نشین‌ها در جنایات خود در حق شهروندان فلسطینی هستیم به شکلی که گویا آنها از ساختار کابینه جدید اسرائیل یک دوز قدرت و شجاعت و حمایتی تشویقی دریافت کرده‌اند.

وزارت خارجه فلسطین در ادامه تاکید کرد: دولت جدید اسرائیل تا الآن خود را به عنوان دولتی که تعاملات خود با فلسطینی‌ها را تشدید می‌کند، نشان داده است، دولت آمریکا و برخی طرف‌های بین‌المللی نیز ترجیح داده‌اند از هرگونه اعمال فشار بر کابینه جدید اسرائیل جهت توقف حملاتش و شهرک‌سازی‌ها اجتناب کنند.

همچنین این وزارتخانه با اشاره به حملات نیروهای ااشغالگر و شهرک‌نشین‌ها در کرانه باختری و قدس طی چند ساعت گذشته، فراخوان‌های اعلام شده در شوراهای موسوم به شوراهای شهرک‌ها در کرانه باختری، برای برگزاری راهپیمایی‌های تحریک‌آمیز گسترده‌ فردا (دوشنبه) در مناطق مختلف کرانه باختری را به شدت محکوم کرده و دولت جدید رژیم صهیونیستی را مسؤول کامل و مستقیم حملات ارتش اشغالگر و سازمان‌های تروریستی شهرک‌نشین‌ها دانست.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.