انتخابات پرشور شرایط تحول کشور را فراهم می‌کند

رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اهمیت حضور مردم پای صندوق‌های رأی در روز (28 خرداد ) اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات در کارآمدسازی دولت؛مشروعیت و مقبولیت نظام مؤثر است.

وی در همین راستا، افزود: مشارکت بالای مردم در انتخابات پیام مهمی را به همه جهان می‌دهد و آن هم اینکه با وجود همه سختی‌ها که با تورم بالا سفره‌های مردم کوچک شده باز هم ملت با درک شرایط به پای صندوق می‌آیند و با رأی خود نشان می‌دهند، همان ها هستند که می‌توانند شرایط را تغییر داده و تحول را ایجاد کنند.

سنگدوینی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور آینده باید امید و اعتماد را به مردم برگرداند، بیان کرد:اکنون مسئله اصلی کاندیداهای انتخاباتی باید معیشت مردم، اقتصاد، مسکن و دیگر مؤلفه‌های اقتصادی باشد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید اقداماتی جهت پیشرفت کشور و تحقق عدالت بردارد، گفت: امروز اگر مردم ناراحت هستند باید درجامعه امیدآفرینی شود و رئیس قوه مجریه آینده باید با  روحیه جهادی در کارآمد سازی دولت برای مردم امیدآفرینی کند.

نماینده مردم گرگان در مجلس تاکید کرد: رئیس جمهور آینده باید به جوانان اعتقاد داشته باشد چرا  که پیشرفت کشور در گرو استفاده از ظرفیت جوانان است.  

نماینده گرگان با بیان اینکه مردم می‌توانند با انتخاب درست و اصلح شرایط تحول را برای کشور فراهم کنند، تصریح کرد: برنامه ریزی و همچنین باور به ظرفیت‌های داخلی از جمله مهمترین مولفه‌های اصلی استقلال کشور در حوزه های اقتصادی و سیاسی هستند که رئیس جمهور آینده باید به آنها توجه کند.

انتهای‌پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.