پخش زنده نشست خبری رئیس ستاد قاضی‌زاده هاشمی در ‌پایگاه خبری خبرآنی

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ‌پایگاه خبری خبرآنی، نشست خبری زهرا شیخی رئیس ستاد امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 از دقایقی قبل در ‌پایگاه خبری خبرآنی در حال برگزاریست.

مشرح این نشست را می توانید به صورت زنده از لینک زیر ببیند.

زهرا شیخی مبارکه تنها رئیس ستاد زن در میان کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، هم‌اکنون نماینده مردم اصفهان و ورزنه در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان نیز هست.

متن کامل سخنان خانم شیخی در همین خبر بروزرسانی خواهد شد...

** شیخی در این نشست طی سخنانی اظهار داشت: آقای قاضی‌زاده هاشمی به عنوان جوان‌ترین کاندیداست که دارای برنامه است و به‌برنامه‌هایش اشراف دارد و توجه ویژه‌ای به حضور و جوانان و زنان توجه دارد. امیدوارم که زنان کشور ما در ساختارهایی که تعیین‌کننده است، نقش‌آفرین باشند.

** وی افزود: بانوان کشور فقط من نیستم، زنانی که در خانه هستند و بسیار عزیزند و کارشان هم بسیار سخت است، باید مورد توجه قرار بگیرند. هم‌چنین زنان آسیب‌دیده‌ای داریم که وارد بحران‌هایی همچون طلاق، حاشیه‌نشینی و آسیب‌های اجتماعی شده‌اند. دخترانی داریم  که می‌خواهند زنان آینده کشور باشند، باید برای همه‌ی این عزیزان برنامه داشت.

** رئیس ستاد انتخاباتی قاضی‌زاده هاشمی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص سیاست خارجی اظهار داشت: در ابتدای امر آسیب‌ها شناسایی و برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است؛ برنامه‌های ایشان روی سایت موجود است و به راحتی قابلیت دسترسی دارد.

** شیخی تصریح کرد: در چند سال اخیر به‌دلیل تحریم دچار مشکل شدیم. در ساختار داخل موانعی وجود دارد که نمی‌گذارد باور به داخل شکل بگیرد. جدای از این، ما نیاز به روابط درست و تعریف‌شده با همسایگان و کسانی که ثابت شده‌اند، داریم.

در حال تکمیل...

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.