به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی؛ روزبه کردونی در سلسله نشستهای رویای تامین اجتماعی فراگیر با موضوع شایستهگزینی و شایستهسالاری در تامین اجتماعی طرح مدیران آینده اظهار کرد: یکی از اهداف سیاستهای اجتماعی و نظام تامین اجتماعی، رضایتمندی افراد است و بنابراین این نشستها در راستای ارائه خدمات مناسبتر به جامعه هدف سازمان طراحی شده است.
وی تصریح کرد: برهمین اساس، سازمان تامین اجتماعی که به عنوان یک سازمان خدمترسان محسوب میشود در چارچوبی مشخص تعریف شده است که در گذشته این سازمان به یک سازمان بخشنامهمحور و ذینفعمحور تعریف شده بود اما با حضور مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ماموریتهای جدیدی برای این سازمان تعریف شد و این سازمان به یک نهاد گفتمانمحور تبدیل شده است.
سرپرست موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی گفت: با توجه به اینکه در ماههای پایانی دولت دوازدهم قرار داریم قاعدتا میتوان از مدیری که از مقطعی در سازمان تامین اجتماعی حضور پیدا کرده و منشاء خدمات متعددی بوده تعریف کرد و جا دارد از حضور مصطفی سالاری در این سازمان تشکر کنیم؛ در همان ابتدای حضور سالاری در تامین اجتماعی 14 نشست دیدهبان در دو ماه اول حضور وی برگزار شد و تمام مسائل و چالشهای تامین اجتماعی با مشورت شرکای اجتماعی به دست آمد.
وی گفت: امروز با گذشت دو سال از تدوین و جمعآوری چالشهای تامین اجتماعی، سلسله نشستهایی با هدف بررسی و رفع این چالشها در حال برگزاری است که بنا داریم هر هفته این نشستها را با حضور شرکای اجتماعی و مسئولان سازمان تامین اجتماعی برگزار کنیم.
کردونی افزود: امیدواریم از مجموع مباحث در نشستها، تجارب خوبی برای سازمان شکل بگیرد و سازمان تامین اجتماعی با توجه به اینکه در دو سال گذشته به یک سازمان گفتمانمحور تبدیل شده است، شرایط خوبی را داشته و دارد و امیدواریم فرآیند در آینده نیز ادامه پیدا کند.
انتهای پیام/