به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری خبرآنی، بازاریابی سیاسی هرچند در انتخاباتهای مختلف با شدت و ضعف استفاده شده است اما شاید بتوان گفت از انتخابات هفتم ریاست جمهوری استفاده از نیروهای فکری عملیات روانی و تبلیغات و پروپاگاندا با شیب تندی تقویت شد.
در دوره یازدهم و دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری رویکرد بازاریابی سیاسی عمق بیشتری یافت و علنا ابزارها و تاکتیکهای این حوزه به صورت عریان کاربست یافت.
بنظر میرسد در آستانه انتخابات سیزدهم علاوه بر تاکتیکها و راهبردهای رایج در فضای تبلیغاتی، از عنصر خلق وضعیت نیز برای پیشبرد کمپین انتخاباتی استفاده شود. موضوعی که میتواند معادلات انتخابات 1400 را کاملا بر هم بزند.
مصطفی آقاجانی پژوهشگر هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) به این پرسش پاسخ میدهد که آیا وضعیت برای روی کار آمدن دولت سوم روحانی مهیا میشود؟
انتهای پیام/