شکست رژیم صهیونیستی در ترور رهبران حماس

منابع خبری عبری از تلاش نافرجام رژیم صهیونیستی برای ترور فرمانده کل گردان‌های عزالدین قسام در جریان حملات اخیر به غزه پرده برداشتند.

به گزارش خبرآنی، روزنامه تایمز آو اسرائیل فاش کرد که ارتش رژیم صهیونیستی طی حملات اخیر خود به غزه دو بار قصد ترور "محمد الضیف"، فرمانده کل گردان‌های شهید عزالدین قسام را داشت اما موفق به انجام این کار نشد.

این روزنامه نوشت که یکی از اهداف اصلی حملات اخیر به غزه کشتن فرماندهان بلند پایه جنبش حماس است و الضیف بیش از ۲۵ سال است که در لیست ترور رژیم صهیونیستی قرار دارد و این رژیم او را متهم به برنامه‌ریزی و اجرای حملات بزرگ علیه خود کرده است.

طبق این گزارش، رژیم صهیونیستی الضیف را یک فرمانده میدانی خبره می‌داند.

تایمز آو در ادامه فاش کرد که الضیف تاکنون دست‌کم پنج بار با تلاش ترور مواجه بوده است که نخستین آن در سال ۲۰۰۱ توسط رژیم صهیونیستی صورت گرفت. تلاش نافرجام دوم نیز در سال ۲۰۰۲ بود که منجر به از بین رفتن یک چشم الضیف شد.

این رسانه همچنین اعلام کرد که در سال ۲۰۱۴ نیز به جان این فرمانده مقاومت فلسطین سوء قصد شد اما رژیم صهیونیستی بار دیگر شکست خورد و به جای او همسر، پسر نوزاد و دختر سه ساله‌اش را به قتل رساند.

سخنگوی ارتش همچنین گفت ترور ۷ تن دیگر از رهبران حماس نیز در دستور کار بوده که هیچکدام از این عملیات‌ها موفقیت‌آمیز نبوده و ارتش قادر به ترور هیچیک از این افراد نشده است.

رژیم صهیونیستی بارها به طرز وحشیانه‌ای خانه‌های فلسطینیان و مناطق مسکونی و غیرنظامی را در غزه بمباران کرده و خسارت‌های زیادی هم به زیرساخت‌های این باریکه وارد کرده است.

مقاومت فلسطین و در راس آن گردان‌های قسام به تلافی این جنایات، اراضی اشغالی از جنوب گرفته تا شمال را آماج حملات گسترده راکتی و خمپاره ای قرار دادند و به اعتراف صهیونیست ها تا این لحظه ۱۱ اسرائیلی در این حملات به هلاکت رسیده و صدها نفر هم زخمی شدند.

انتهای پیام

برچسب ها :

صهیونیستی رهبران

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.