واکنش سازمان هواپیمایی به گران‌فروشی بلیت هواپیما در ایام نوروز

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، محمدحسن ذیبخش درباره عدم رعایت نرخ مصوب فروش بلیت،پروتکل های بهداشتی و هرگونه فروش پکیج های مختلف به مسافران در روزهای پایانی تعطیلات به صورت اجباری و همراه بلیت، اظهار کرد: سازمان هواپیمایی در راستای وظایف ذاتی خود با هرگونه گرانفروشی به هر نحو برخورد خواهد کرد و این موضوع از دید ناظران سازمان هواپیمایی کشوری مغفول نخواهد ماند.

وی افزود: از مسافران می‌خواهیم زمان بازگشت خود را به روز آخر تعطیلات موکول نکنند، این موضوع علاوه بر ازدحام در فرودگاهها با توجه به تشدید وضعیت همه گیری کرونا، امکان سواستفاده برخی سودجویان را فراهم خواهد کرد.

وی همچنین از شهروندان خواست به هنگام تهیه بلیت هوشیار بوده و تنها هزینه یکسر بلیت را پرداخت کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طریق سایت www.cao.ir به سازمان هواپیمایی کشوری گزارش کنند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.