سرپرست مرکز واحدهای فناوری و رشد دانشگاه شهیدبهشتی منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، دکتر سعداله نصیری قیداری در حکمی دکتر علی اصغر سعدآبادی استادیار پژوهشکده مطالعات بنیادین علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی را به سرپرست مرکز واحدهای فناوری و رشد این دانشگاه منصوب کرد.

در این حکم آمده است:
سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه، به موجب این حکم به عنوان سرپرست مرکز رشد واحدهای فناوری و کارآفرینی دانشگاه منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با تلاش مستمر، در تعامل و همکاری با سایر بخشهای ذیربط و به ویژه پارک علم و فناوری دانشگاه، همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های دانشگاه را در جهت ارتقای آن مرکز در چارچوب سیاستهای کلان پارک علم و فناوری دانشگاه و برنامه‌های وزارت متبوع به کار بسته و تحقق اقدام‌های زیر را در اولویت کاری خود قرار دهید.

«کیفیت سازی فرایند جذب، پذیرش و هدایت شرکتها و واحدهای فناور»، «ارتباط منسجم با تمام واحدهای دانشگاه در جهت به کارگیری همه ظرفیت‌ها و توانمندیهای اعضای هیئت علمی و دانشجویان در پیشبرد اهداف مرکز»، «توسعه فناوری و حمایت از ایجاد و گسترش کسب و کارهای دانش بنیان با بهره مندی از همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های دانشگاه به ویژه ظرفیت پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور»، «ترویج و توسعه کارآفرینی و کمک به حرکت دانشگاه به سوی یک مؤسسه کارآفرین»، «تشکیل منظم شورای فناوری و جلسات کمیته پذیرش و ارزیابی مرکز رشد»، «ایجاد زمینه کارآفرینی، حمایت از نوآوری و خلاقیت نیروهای محقق جوان»، «ایجاد فضای لازم جهت گسترش و رشد واحدهای کوچک و متوسط دانشمدار و فناور فعال در زمینه‌های فناوری؛ ٨. بسترسازی جهت تجاری کردن دستاوردهای تحقیقاتی» از جمله این اقدامات است.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.