معرفی پروژه های فناورانه دانشگاهی به صنایع توسط پارک پردیس

به گزارش خبرنگار خبرآنی، مهدی صفاری نیا امروز در مراسم رونمایی از دستاوردها و محصولات فناورانه حوزه نفت و انعقاد قراردادهای تبادل فناوری پارک فناوری پردیس که با حضور ستاری معاون علمی و فناوری در محل معاونت علمی برگزار شد گفت: برنامه طرح جهش تجارت فناوری برای بهم رسانی فناورانه شرکت‌های دانش بنیان با صنایع کشور در پارک فناوری پردیس از ابتدای سال اجرایی شد.

وی بیان کرد: این برنامه‌ها تحت عنوان بهم رسانی فناورانه اجرایی شده که تا کنون به بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

رئیس پارک فناوری پردیس گفت: بهم رسانی در طرح جهش تجارت فناوری پارک پردیس دو برابر شده است و این یک برنامه تهاجمی و رو به جلو خواهد بود.
وی با اشاره به قرار داد ۳۰۴ میلیارد تومانی که امروز در محل معاونت علمی منعقد شد، گفت: این مبلغ قرارداد بر اساس فعالیت ۵۰ کارگزار فعال در این طرح صورت گرفته است.

صفاری نیا گفت: تا چند سال گذشته بروکرهای فناوری که تبادل عرضه و تقاضا انجام می‌دهند در کشور نداشتیم اما شبکه فن بازار ملی ایران توسعه فناوری به این روش را در پیش گرفته است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه پروژه‌های پژوهشی از سوی دانشگاه به اساتید ارائه می‌شود، پارک فناوری پردیس پروژه‌ها را بر اساس نیاز فناورانه به صنایع معرفی می‌کند و در جهت رفع نیازهای فناورانه صنایع از شرکت‌های دانش بنیان کمک می‌گیرد.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.