کمپین حزب لیکود برای تضعیف رقبای انتخاباتی نتانیاهو

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که حزب لیکود کمپین‌هایی را با هدف تضعیف رقبای نخست وزیر رژیم صهیونیستی رهبری می‌کند.

به گزارش خبرآنی، به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، شبکه ۱۲ عبری‌زبان گزارش داد، فعالان حزب لیکود کمپینی را با هدف تغییرات در نظرسنجی‌ها از طریق اعلام حمایتشان از ائتلاف «آبی و سفید» و رأی دادن به آن در انتخابات آتی بر خلاف رویکردهای واقعی خود در حمایت از این حزب، راه‌اندازی کرده‌اند.

در سایه این امر که درخواست‌های فراوانی از جانب شخصیت‌ها برای عقب‌نشینی بنی گانتس، رهبر ائتلاف آبی و سفید از انتخابات وجود دارد تا ده‌ها هزار رأی در انتخابات تضییع نشود؛ به این دلیل که نظرسنجی‌های اخیر نشان داد که او نمی‌تواند آن تعداد آراء تعیین کننده را به دست آورد؛ اما این شبکه عبری‌زبان در گزارشی اعلام کرد، حزب لیکود در پشت پرده این کمپین‌ها تلاش دارد تا بنی گانتس را برای عدم عقب‌نشینی از انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) متقاعد کند. 

این شبکه اعلام کرد، این اقدام در چارچوب تلاش‌های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای افزایش قدرت جناح خود و فرصت‌های آن برای تشکیل دولت آتی از طریق تضعیف رقبایش و نیز تقویت قدرت حامیان خود در احزاب راست افراطی انجام می‌شود.

در همین راستا، بسیاری از تحلیلگران بیم این دارند که در سایه نظرسنجی‌های انجام شده که حکایت از عدم قدرت هیچ جناحی برای تشکیل دولت آتی و در پی آن، ورود به انتخابات جدید برای پنجمین بار را دارد، "اسرائیل" بار دیگر مجدداً وارد گرداب انتخابات شود.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.