تنور سرد دومین روز ثبت نام انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، ششمین دوره ثبت نام انتخابات شورای شهر و روستا از بیستم اسفندماه در سطح کشور آغاز شده است و بنا بر اعلام مسئولان فرآیند ثبت نام انتخابات تا بیست و هفتم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

همچنین ثبت نام از کاندیداها و نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر تهران، ری و تجریش از روز گذشته توسط فرمانداری تهران آغاز شده است و با توجه به شیوع ویروس کرونا در این دوره از انتخابات کاندیداها و نامزدها می توانند به صورت غیرحضوری و از طریق اپلیکیشن فرمانداری نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک خود اقدام کنند.

بر همین اساس بنا بر اعلام شکرالله حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان تهران تا روز گذشته 230 داوطلب در کل استان تهران ثبت نام کردند که بیشترین میزان ثبت نام داوطلبان به صورت غیرحضوری صورت گرفته است.

امروز نیز دومین روز از ثبت نام انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش آغاز شده است و تا این لحظه استقبال کمی از سوی کاندیداها و نامزدها برای ثبت نام صورت گرفته است.

این در حالیست که طی روز گذشته تا به امروز تنور ثبت نام انتخابات شوراهای شهر تهران و تجریش سرد بوده و مسئولان امیدوارند طی روزهای آینده کاندیداهای بیشتری نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.