ذوق زدگی رژیم صهیونیستی از موضع برزیل در قبال تحقیقات لاهه

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از موضعگیری برزیل در مخالفت با تصمیم دادگاه کیفری برای آغاز تحقیقی درباره جنایات جنگی این رژیم در اراضی اشغالی استقبال کرد.

به گزارش خبرآنی، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، گابی اشکنازی، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در دیدار با ارنستو آراژو، همتای برزیلی خود از موضعگیری جدی برزیل در مخالفت با تصمیم دادستان کل دادگاه کیفری بین‌المللی برای آغاز تحقیقی درباره جنایات جنگی این رژیم در اراضی اشغالی تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن تاکید بر "دوستی عمیق و همکاری" موجود میان دو طرف طی سال‌های اخیر به ویژه در دولت ژائیر بولسونارو گفت: دولت بولسونارو در هر فرصتی حمایت خود را از اسرائیل نشان می‌دهد.

اشکنازی و آراژو در ادامه دیدار خود همکاری‌های دو جانبه در حوزه‌های اقتصاد، تکنولوژی و بهداشت به وِیژه پیامدهای شیوع ویروس کرونا در جهان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

همچنین وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به شرح تغییرات متعدد به وجود آمده در منطقه خاورمیانه در پی امضای توافقنامه‌های عادی‌سازی برای همتای برزیلی خود پرداخت.

این مسؤول رژیم صهیونیستی در ادامه از جامعه جهانی خواست تضمین دهد ایران تلاش‌های خود برای دستیابی به تکنولوژی هسته‌ای نظامی را متوقف می‌کند و به جزئی‌ترین تعهدات خود در توافق هسته‌ای پایبند می‌ماند.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.