انصارالله: آمریکا و متجاوزان خواهان توقف جنگ در جبهه هایی هستند که در آن شکست می خورند

عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن اعلام کرد، آمریکا و کشورهای متجاوز فرآورده های نفتی را از یمن منع می کنند. این کشورها با توقف جنگ و برقراری صلح جامع مخالف هستند.

به گزارش خبرآنی، به نقل از سایت المیادین، محمد بخیتی، عضو دفتر سیاسی انصارالله گفت، نیروهای مسلح به پیشروی در مارب ادامه می دهند.

وی افزود، رهبری ائتلاف عربی در مارب حضور دارد. اگر کشورهای متجاوز با توقف جنگ در همه جبهه ها موافقت کنند، انصارالله درگیری ها را متوقف می کند اما این کشورها خواستار توقف جنگ در جبهه هایی هستند که در آن ها شکست می خورند نه در همه جبهه ها. آمریکا و کشورهای متجاوز فرآورده های نفتی را از یمن منع می کنند و مراکز انسانی تهدید می شوند.

بخیتی گفت، کشورهای متجاوز توقف جنگ و برقراری صلح جامع را رد می کنند. آنها اطمینان دارند که انصارالله در این جنگ پیروز است.

روز دوشنبه شبکه المیادین گزارش داد، درگیری‌ها در اطراف شهر مأرب بین نیروهای مورد حمایت صنعا از یک طرف و مزدوران دولت منصور هادی، رئیس‌جمهوری مستعفی یمن و حزب اصلاح با پشتیبانی ائتلاف سعودی از طرف دیگر شدت بیشتری یافته است و نیروهای دولت صنعا در حال پیشروی هستند.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.