محصولی: برای جایگزینی آیت الله مصباح با دو فقیه صحبت شده است/به من نمی‌خورد کاندیدا شوم

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه ‌پایگاه خبری خبرآنی، صادق محصولی در نشست جامعه اسلامی دانشجویان درباره تحول حکمرانی در گام دو انقلاب درباره شرایط فعلی کشور گفت: اکنون در آستانه انتخابات قرار دارییم و کشور در شرایط حساسی قرار گرفته است اما می بینیم که عده ای برای بستن لیست های انتخاباتی و انتخاب نامزدهای خود به جای کارآمدی به دنبال نزدیکی حزبی به خودهستند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرآنی بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرآنی بخوانید. (کلیک کنید)

وی ادامه داد: آیت الله مصباح همیشه به ما می گفت که باید سیاست را با نگاه دینی و فرهنگی اداره کرد تا بتوان تاثیر کافی را بر افکار عمومی گذاشت.

دبیرکل جبهه پایداری در پاسخ به سوالی در خصوص صحبت هایی که درباره اموالش مطرح شده بود گفت: دشمن دنبال این است که نیروهای خودی را به روش های مختلف بزند؛ در اسلام داشتن ثروت ذم نشده است، همچنین هیچکسی نمی تواند این ادعا را داشته باشد که من در معامله با دولت ریالی کسب کردم؛ اگر کسی مدعی است که صادق محصولی ذره ای از اموال دولتی را تصاحب کرده است می تواند ادعای خود را مطرح کند و اموال مرا از من بگیرد.

او با اشاره به اخباری که در خصوص دیدارهایش با احمدی نژاد مطرح شده بود عنوان کرد: دو سال قبل از پایان دولت احمدی نژاد با او جدل کردم و از دولت بیرون آمدم و هیچ دیداری با احمدی نژاد نداشتم و ندارم؛ اصلا دلیلی ندارد که با احمدی نژاد دیدار کنم.

محصولی با اشاره به تغییر رفتار احمدی نژاد در سال های اخیر اظهار داشت: ما موضوع تبعیت از ولی امر را در جایگاه ریاست جمهوری مهم ترین امر می دانیم، وقتی این موضوع خدشه دار شد، پیام های تبریک برای فلان شخصیت و مسائلی از این قبیل هم به دنبالش می آید؛ در دولت نهم و دهم بیشترین خدمات به کشور شده است، اما نباید نگاه صفر و صدی داشت؛ رسیدگی به محرومین و حضور مسئولین در دورترین نقاط کشور و خرج کردن برای مستضعفین بهترین خدماتی بود که انجام شد ولی نباید آن رفتار را به امروز آن مسئول تعمیم داد و بگوییم پس هنوز هم آن مسئول چنین شخصیتی دارد.

دبیرکل جبهه پایداری افزود: بنده در جایگاهی که دارم، وظیفه دارم با همه کسانی که در معرض نامزدی انتخابات هستند جلسه برگزار می کنم و نقطه نظرات آن ها را برای تصمیم گیری های بعدی جویا می شوم که در این راستا با آقایان رستم قاسمی و ضرغامی و چند نفر  دیگر جلساتی را داشته ایم.

محصولی تصریح کرد: وحدت شمشیری است که بستگی دارد به دست چه کسی باشد؛ وحدت چیز خوبی است اما در صورتی که منجر به انتخاب فرد اصلح و کارآمد شود و با رعایت خطوط قرمز و حفظ ارزش ها می تواند به اتفاقات خوبی منجر شود؛ جبهه پایداری هم به دنبال وحدت در چارچوب ها است.

او در خصوص برنامه های نیروهای انقلاب برای انتخابات 1400 خاطرنشان کرد: در جبهه پایداری چند مرحله را تدوین کردیم، یکی اینکه اعضای جریان انقلاب همدیگر را تخریب نکنند و درباره هم بدگویی نکنند، دوم اینکه همه اعضای جبهه انقلاب تلاش های خود را برای ترویج انقلاب انجام دهند، موضوع دیگر اینکه تلاش خود را برای رسیدن به فرد و لیست واحد انجام دهند، تلاش بعدی تشکیل جمعی در خصوص برنامه ها برای دولت بعدی و حل مشکلات نظام است و سعی می کنیم همزمان با این موضوع نسبت به نامزد اصلح اقدام کنیم.

دبیرکل جبهه پایداری در توصیه ای به نیروهای انقلاب گفت: یکی از مهمترین کارهایی که مجموعه نیروهای انقلاب باید در سطح جامعه انجام دهند، حضور فعال در فضای مجازی است و باید به صورت جهادی به این فضا وارد شوند؛ خدا وعده پیروزی داده است به شرطی که ما هم در میدان حضور داشته باشیم.پ

محصولی در واکنش به شایعات درباره انشقاق جبهه پایداری اضافه کرد: وفاقی که در جبهه پایداری است را در هیچ دوره ای شاهد نبودیم؛ شایعات همیشه بوده است ولی هیچگاه نمپودی پیدا نکرد، پس نباید به این حرف ها اعتنا کرد، ضمن اینکه تغییر سردبیر مبتنی بر قانون اساسنامه ای وزارت کشور انجام شد.

او در خصوص جایگزینی برای آیت الله مصباح گفت: با دو فقیه دیگر مشورت خواهیم کرد و در صورت موافقت، او را به عنوان رهبر معنوی جبهه پایداری معرفی خواهیم کرد.

دبیرکل جبهه پایداری در پایان در پاسخ به سوال نامزدی اش در انتخابات 1400 گفت: به من نمی خورد که وارد انتخابات شوم.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.