4000 تن پرتقال و سیب سهمیه میوه شب عید استان تهران است

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی؛ حشمت‌الله عسگری در جلسه تنظیم بازار استان با اشاره به افزایش قیمت سیمان اظهار کرد: در استان تهران میزان مصرف سیمان حتی از گچ هم بیشتر است بنابراین میزان تقاضای سیمان بالا رفته است و عواملی از جمله قطعی گاز و برق منجر به کاهش میزان فعالیت و تولید کارخانه‌های سیمان شده است.
 
وی افزود: این افزایش قیمت موقتی است و پیگیریهای لازم در جهت اتصال دائمی برق و گاز در حال انجام است که با تأمین سوخت مورد نیاز این کارخانه‌ها، میزان تولید افزایش می‌یابد و در نهایت مشکل افزایش قیمت حل می‌شود.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به سهمیه میوه شب عید استان تهران خاطرنشان کرد: سهمیه میوه شب عید در استان تهران 3 هزار تُن پرتقال و یک هزار تن سیب، تعیین و روز گذشته قراردادی با مباشر جهت تأمین و خریداری این میزان میوه منعقد شده است؛ سهمیه میوه‌ای که برای امسال استان تهران در نظر گرفته شده و جوابگوی نیاز تنظیم بازار شب عید است.
 
عسگری سپس گفت: در استان تهران 17 کشتارگاه فعال وجود دارد و تصمیم گرفته شد حداقل 150 تُن مرغ در اختیار میادین و بقیه میان اصناف توزیع شود؛ همچنین مقرر شد تمام میزان مرغی که وارد میادین می شود با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی باشد.
 
وی تاکید کرد: هر کشتاری باید با هماهنگی انجام شود و تمام مرغها پس از کشتارگاه توسط دامپزشکی به سمت شرکت پشتیبانی امور دام هدایت شود، در غیر این صورت مجوز توزیع داده نمی‌شود.
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرآنی بخوانید. (کلیک کنید)انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.