الجزایر حمله تروریستی به نظامیان تونسی را محکوم کرد

وزارت خارجه الجزایر با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی که منجر به کشته شدن چهار نظامی تونسی شد را محکوم کرد.

به گزارش خبرآنی، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، وزارت خارجه الجزایر با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ما با نهایت تأسف خبر مربوط به کشته شدن چهار نظامی تونسی بر اثر انفجار مین‌های کار گذاشته شده در «جبل المغیله» بین دو استان «القصرین» و «سیدی بوزید» در نزدیکی مرزهای مشترک با الجزایر را دریافت کردیم.

در این بیانیه همچنین آمده است، الجزایر به شدت این اقدام تروریستی را محکوم و به دولت و ملت تونس و خانواده‌های قربانیان تسلیت می‌گوید.

وزارت خارجه الجزایر همچنین اعلام کرد: ما بر حمایت و ایستادگی و نیز ابراز همدردی با برادران تونسی در این شرایط سخت و دردناک تاکید می‌کنیم.

این وزارتخانه اعلام کرد: ما همیشه از تلاش‌ها برای خشکاندن ریشه‌های این آفت که هدف آن ایجاد بی‌ثباتی و ناامنی در این کشور است، حمایت می‌کنیم.

پیشتر، محمد زکری، سخنگوی وزارت دفاع تونس از کشته شدن چهار سرباز تونسی در اثر انفجار مین‌های کار گذاشته شده در جبل المغیله در القصرین در نزدیکی مرزهای مشترک با الجزایر خبر داد.

به نقل از سایت "موزاییک" تونس، کوه مغیله در دو استان القصرین و سیدی بوزید محل استقرار گروه‌های تکفیری تروریستی وابسته به گروه "جند الخلافه" هم‌پیمان داعش است که قبلا از گردان "عقبه بن نافع" وابسته به القاعده در مغرب اسلامی جدا شد.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.