استریل‌کننده‌های ایرانی به جنگ میکروب‌ها و باکتری‌ها می روند

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از معاونت علمی و فناوری، محمدعلی بنوعزیزی فرد مدیر عامل یک شرکت دانش‌بنیان درباره محصولات شرکت، گفت: دستگاه اتوکلاو یکی از مهم‌ترین دستگاه‌ها و تجهیزات آزمایشگاهی است که با استفاده از حرارت بخار آب تحت فشار، برای استریل کردن به کار می‌رود. اتوکلاو صنعتی دستگاهی برای از بین بردن و نابود کردن میکروب‌ها و باکتری‌ها است. این دستگاه نوعی استریل‌کننده به حساب می‌آید که بیشترین کاربرد و استفاده را در مراکز بهداشتی و درمانی دارد.

وی افزود: اتوکلاو اتیلن اکساید در ظرفیت‌های مختلف از ۷۵ تا ۳۰۰ هزار لیتر و دارای قابلیت استفاده از سیستم بخار مرکزی مجتمع و ارائه با مولد بخار برقی یا دارای هر دو قابلیت (دو منظوره) یکی از تولیدات مجموعه ما است. این اتوکلاو مصارف بیمارستانی، دارویی، آزمایشگاهی و صنعتی دارد و برای استریل اقلام یکبار مصرف و حساس به حرارت استفاده می‌شود.

به گفته عزیزی‌فرد، اتوکلاوهای بخار از نوع پیش خلأ برای مصارف بیمارستانی و دارویی، اتوکلاوهای بی‌خطرساز زباله‌های عفونی بیمارستانی، دستگاه‌های استریل برای انواع ظروف در بسته دارویی و ویال‌های حساس به حرارت و غیره هم از دیگر محصولات ما است.

این فعال فناور همچنین بیان کرد: اتوکلاو پری وکیوم و اتوکلاو دارویی پری وکیوم، دیگر محصولات دانش‌بنیان این شرکت است. همه تولیداتمان منطبق با استانداردهای بین‌المللی است و تاییدیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت صمت را دارد.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.