آمار شکایت مردم از ایرلاین‌های داخلی منتشر شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری خبرآنی، سازمان هواپیمایی کشوری برای اولین بار جدول پایش و میزان شکایات مسافران از عملکرد شرکتهای هواپیمایی داخلی و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی در سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری در بازه زمانی 20 آبان تا 20 آذر ماه 1399 را منتشر کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرآنی بخوانید. (کلیک کنید)

بر این اساس درمجموع 131 شکایت از شرکت های هواپیمایی و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی به سازمان ارسال شده که به 98 درصد آنها پاسخ داده شده است.
 سهم شرکت های هواپیمایی از شکایات واصله 113 مورد و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی 18 مورد گزارش شده است.

بررسی جدول مذکور نشان می‌دهد بیشترین شکایت از عملکرد هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بوده که 22.9 درصد را به خود اختصاص داده است.  هواپیمایی ماهان با 19.85 درصد در رده دوم قرار دارد. هواپیمایی پویا نیز بدون هیچ شکایتی در بازه مورد اشاره عملکرد صفر درصدی را داشته است.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.