انتقاد به معرفی ۱۰ دستگاه برتر در الکترونیکی کردن خدمات

به گزارش خبرنگار خبرآنی، امیر ناظمی در توئیتر نوشت: برای الکترونیکی شدن، بیش از ۵۷۰۰ خدمت دولتی شناسایی شده که همه گیری کووید ۱۹ این امر را تسریع کرده است.

وی گفت: البته میان الکترونیکی شدن تا ارائه خدمات کاربرپسند نیز فاصله‌ای بزرگ است.

به گفته معاون وزیر ارتباطات، جدول زیر ۱۰ دستگاه برتر در الکترونیکی کردن خدمات در دوره کرونا را نشان می‌دهد.

به گزارش مهر، این درحالی است که برخی کاربران در ذیل این توئیت به این دسته بندی انتقاد داشته اند. کاربران از فرآیند مراجعه حضوری دستگاه‌های نام برده شده و نیز ساعت‌ها سرگردانی برای دریافت خدمات، گلایه دارند.

کاربران معتقدند که بسیاری از این خدمات به ظاهر الکترونیکی شده اند و تا الکترونیکی شدن واقعی خدمت، فاصله زیادی وجود دارد. بسیاری از مراحل غیر الکترونیکی دنبال می‌شود و همچنان درگیر کاغذبازی و بروکراسی‌های بی معنی هستند.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.