جریمه تأخیر در تحویل و هزینه افت مدل محصولات زامیاد به مشتریان پرداخت خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از سایپانیوز، بهروز غفاری با اشاره به رفع مشکل شماره‌گذاری وانت زامیاد و آغاز فرایند تحویل این محصول به خریداران گفت: با وجود آن که شرکت زامیاد خودروهای مشتریان را تولید و آماده تحویل داشته، اما موانع و مجوزها برای شماره‌گذاری که توسط سایر دستگاه‌ها و نهادها ایجاد شد، موجب تأخیر در تحویل این خودروها به مشتریان شده است.

وی ادامه داد: زامیاد بابت تأخیر در تحویل خودروها و افت مدل این محصولات، هزینه‌های لازم را به خریداران پرداخت خواهد کرد.

مدیرعامل زامیاد با بیان این‌که در حال حاضر مشکلی از بابت شماره‌گذاری و تحویل این خودروها به مشتریان وجود ندارد، تصریح کرد: همه تعهدات مربوط به وانت نیسان زامیاد را پاسخ خواهیم داد.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.