سرقت از انبار مهمات یکی از مراکز آموزشی ارتش رژیم صهیونیستی

رسانه‌های عبری‌زبان گزارش دادند، افراد ناشناس به انبار مهمات یکی از پایگاه‌های آموزشی وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی نفوذ کرده و اقدام به سرقت بیش از ۹۳ هزار گلوله کردند.

به گزارش خبرآنی، به نوشته روزنامه عبری‌زبان «یدیعوت آحارنوت»، عملیات سرقت در یکی از مراکز آموزشی ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی شهرک "تسئلیم" انجام شد. این در حالی است که طی دهه اخیر، ده‌ها عملیات سرقت سلاح از این پایگاه و پایگاه‌های اطراف آن نیز انجام شده است.

این روزنامه عبری زبان همچنین فاش کرد، در یکی از بزرگترین سرقت مهمات در تاریخ ارتش رژیم صهیونیستی، ۹۳ هزار گلوله ۵.۵۶ میلی متری هفته گذشته از انبار یکی از مراکز آموزشی این ارتش سرقت شده است.

طبق نوشته این روزنامه، سارقان برای نفوذ به انبار مهمات وابسته به نیروهای زمینی، از شماری از خلأهای امنیتی استفاده کردند و از اقدامات امنیتی باخبر بودند.

سارقان طی چند دقیقه صدها صندوق گلوله را بار خودروها کردند و این امر مقدمه‌ای برای فروش آنها به میلیون‌ها شکِل (واحد پول رژیم صهیونیستی) است.

طبق نوشته این روزنامه، تاکنون هیچ مظنونی در خصوص این پرونده بازداشت نشده است و احتمالا تعدادی از افراد داخل پایگاه نیز در این اقدام با سارقان هم دست بوده‌اند.

در همین راستا، ارتش رژیم اشغالگر اعلام کرد، عملیات یورش به انبار مهمات در پایگاه ارتش این رژیم را کشف کرده و پلیس نظامی در حال تحقیقات در خصوص ابهامات این سرقت است و نتایج تحقیقات را به دادستان ارائه خواهد داد.

طی سال‌های اخیر، پایگاه‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی شاهد ده‌ها عملیات سرقت سلاح و مهمات بودند.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.