قالیباف در نشست مشترک بودجه با رئیس جمهور: تصویب کلیات لایحه بودجه دولت منوط به اعمال تغییرات اساسی است

 محمدحسین حسین زاده بحرینیدر گفت وگو با خبرنگاری اقتصادی پایگاه خبری خبرآنی، جزئیاتی از نشست مشترک دولت و مجلس برای بررسی اصلاحات لازم در لایحه بودجه را تشریح کرد.

بحرینی با بیان اینکه در جلسه مشترک رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی که با حضور رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس و اعضای تیم اقتصادی دولت تشکیل شد، دو طرف بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر برای تصویب به موقع قانون بودجه 1400 تأکید کردند گفت: در این جلسه رئیس مجلس با بیان این نکته که لایحه تقدیمی دولت در چارچوب اصلاحات ساختاری موردنظر مقام معظم رهبری نیست، تاکید کرد که تصویب کلیات لایحه تقدیمی دولت در مجلس، منوط به اعمال تغییرات اساسی در آن است. 

بحرینی اضافه کرد: در این جلسه آقای قالیباف تصریح کرد که لازمه این کار، هماهنگی تنگاتنگ تیم اقتصادی دولت با کمیسیون تلفیق بودجه برای دستیابی به راه‌کارهای مناسب رفع کسری تراز عملیاتی بودجه است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس افزود: در این جلسه با موافقت رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی مقرر شد کارگروه مشترک مجلس و دولت برای همفکری در باره نحوه بازنگری در بودجه و اعمال اصلاحات ساختاری موردنیاز در آن، تشکیل شود.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.