مصوبه نمایندگان برای تامین اعتبار جهت ساخت مسکن محرومان و رزمندگان معسر در بودجه

اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ‌پایگاه خبری خبرآنی، در تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوعش،اظهار داشت:ادامه رسیدگی به بندها و تبصرهای لایحه بودجه سال 1400 در حوزه کاری کمیسوین عمران در دستورکار جلسه امروز قرار داشت.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرآنی بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرآنی بخوانید. (کلیک کنید)

وی با بیان اینکه در این جلسه در حوزه محرومیت زدایی و عدالت خواهی در تامین اعتبارات مصوبات خوبی در کمیسیون داشتیم، افزود: با مصوبه اعضای کمیسیون در حوزه‌های آب، فاضلاب ، برق و راه روستایی کمک های خوبی در لایحه بودجه در نظر گرفته شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه در جلسه امروز برای توسعه زیر ساخت‌های حمل و نقل عمومی ردیف‌هایی در لایحه 1400 در نظر گرفته شد ، ، ادامه داد: همچنین اعضای کمیسیون برای بیمه برخی از اقشار آسیب پذیر از کرونا مانند کارگران ساختمانی، زنبورداران و غیره ردیف‌هایی را در لایحه بودجه سال 1400 اختصاص دادند.
شاکری تاکید کرد: اعضای کمیسیون عمران در این جلسه همچنین با مجوز به وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم برای تبدیل به احسن املاک خودشان با رعایت و مقررات خاص با اصلاحاتی موافقت کردند.

وی با تاکید بر اینکه برای مسکن محرومان و رزمندگان معسر ردیف‌های اعتباری در لایحه بودجه سال آینده در نظر گرفته شد، بیان داشت:برای پیشگیری از سیل و سیل‌آب و همچنین تامین خسارات با تصویب اعضا نیز اصلاحاتی در بودجه سال 1400 صورت گرفت.
عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد:در نشست امروز کمیسیون عمران برای گسترش خطوط ریلی و توسعه حمل و نقل جاده‌ای و بهبود عملکرد سازمان راهداری و بهبود تجهیزات ارژانس ردیف‌هایی اختصاص داده شد.

شاکری با اشاره به مصوبه دیگر امروز این کمیسیون، گفت:در این جلسه همچنین ردیفهای مناسبی در بودجه سال آتی برای گازرسانی به روستاها و به ویژه استانهای سیستان و بلوچستان، هرمزگان ، جنوب کرمان ، خراسان جنوبی ، سردشت خور و بیابانک و شاهرود در نظر گرفته شد و همچنین مصوب شد هزینه‌های مربوط به انشعابات و گازکشی داخلی مدارس و مساجد روستایی با تامین هزینه توسط دولت انجام شود.

انتهای‌پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.