انتقال ماهر الاخرس به بیمارستان

وضعیت سلامتی ماهر الاخرس، اسیر فلسطینی آزاد شده از بندِ رژیم صهیونیستی رو به وخامت است و پزشکان اعلام کردند که وی به بیماری ریوی حاد مبتلا شده است.

به گزارش خبرآنی، به نقل از سایت المیادین، خانواده ماهر الاخرس تاکید کردند که وضعیت سلامتی الاخرس ناگهان رو به وخامت نهاد و همین امر باعث بستری شدن فوری وی در بیمارستان شد.

خانواده ماهر الاخرس همچنین تصریح کردند، پزشکان بیمارستان «النجاح» گفته‌اند که طبق تشخیصات اولیه پزشکی ماهر الاخرس به بیماری ذات الریه حاد مبتلا شده است.

خانواده این اسیر فلسطینی آزاد شده از بندِ رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کردند، پزشکان طبق آزمایش‌های پزشکی انجام شده، ابتلای الاخرس به ویروس کرونا را بعید دانستند.

ماهر الاخرس در ۲۶ نوامبر گذشته پس از گذشت ۱۰۴ روز از اعتصاب غذای وی در اعتراض به بازداشت اداری، آزاد شد.

الاخرس در مصاحبه اختصاصی با المیادین گفته بود: بعد از بالغ بر صد روز اعتصاب غذا اکنون آزادی عزتمندانه و بدون اهانت را دارا هستم. با مقاومت و جانفشانی‌هایمان پیروز خواهیم شد. ملت فلسطین باید از خود دفاع کند و منتظر نباشد جهان ظلم را از آن بردارد.

وی پیشتر نیز به المیادین گفت، "از طرف مردم و خانواده ها" اعتصاب غذا کرده است زیرا مردم بیچاره کشته و زندانی می‌شوند و هیچ کسی درباره آن سوالی نمی‌پرسد.

الاخرس در تاریخ ۲۷ ژوئیه بازداشت شد و پس از دستگیری به بازداشتگاه "حواره" منتقل شد و در آنجا اعتصاب غذای آزاد خود را آغاز کرد و بعدا به زندان "عفر" منتقل شد.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.