بانک مرکزی: به 96.5 درصد از درخواست های مردمی پاسخ کامل دادیم

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، سامانه ارتباطات مردمی این بانک به طور میانگین روزانه 520 تماس مردمی را ثبت و رسیدگی می کند. بانک مرکزی در بازه زمانی ذکر شده به بیش از 20 هزار تماس مخاطبان خود پاسخ داده است که 63درصد تماس ها به صورت برخط توسط کارشناسان سامانه راهنمایی شده و پاسخ مقتضی را دریافت کرده اند.

37 درصد درخواست ها نیز پس از ثبت به کارشناسان ادارات تخصصی ارجاع و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ داده شده است. لازم به ذکر است این تماس ها از طریق شماره 2706 و پورتال این بانک به آدرسwww.crm.cbi.ir  به ثبت رسیده است.

همچنین در این بازه زمانی 53.4 درصد تماس ها با موضوع تسهیلات و 29درصد آنها با موضوع خدمات بانکی و 12درصد با موضوع خدمات ارزی  بوده است.

گفتنی است سامانه ارتباطات مردمی بانک مرکزی به شماره 2706 دهم آبان ماه سال جاری با هدف تسهیل و یکپارچه¬سازی امر پاسخگویی توسط دکتر همتی رونمایی شد.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.