شکایت فلسطین به دبیرکل، رئیس شورای امنییت و رئیس مجمع عمومی از جنایات صهیونیست ها

نماینده فلسطین در سازمان ملل در نامه‌هایی به دبیرکل سازمان ملل، رئیس شورای امنیت و رئیس مجمع عمومی سازمان ملل به افزایش جنایات رژیم صهیونیستی در حق فلسطینی‌ها اعتراض کرد.

به گزارش خبرآنی، به نقل از خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا)، ریاض منصور، نماینده فلسطین در سازمان ملل در بیانیه‌ای اعلام کرد: در این نامه‌ها به کوچ اجباری ساکنان فلسطینی جهت جایگزینی آنها با شهرک‌نشین‌ها با سیاست مصادره اراضی و تخریب خانه‌ها اشاره شده است.

منصور با اشاره به عملیات تخریب اخیر ارتش رژیم صهیونیستی در الاغوار (واقع در شرق کرانه باختری اشغالی) و نیز بیرون کردن ساکنان فلسطینی از خانه‌هایشان در شهر قدس اشغالی گفت: چنین اقدامی (از طرف رژیم صهیونیستی) در نقض قانون و حقوق بشر باید در صدر برنامه‌های شورای امنیت قرار بگیرد.

ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین پیشتر اعلام کرده بود که اشغالگران حدود ۳۰ خانواده در قدس اشغالی را هدف قرار داده‌اند و قرار است آنها به نفع گروه‌های راست‌گرای شهرک‌نشین در قدس از خانه‌هایشان بیرون رانده شوند.

بر اساس آمار و اطلاعات جنبش اسرائیلی "صلح اکنون"، ۱۲۴ کانون شهرکی پراکنده و بی‌نقشه در کرانه باختری اشغالی وجود دارند که ساخت آنها در دهه نود قرن گذشته آغاز شده و ۱۳۲ شهرک بزرگ دیگر نیز با موافقت دولت رژیم اشغالگر بنا شدند.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.